blog z poradami

Wypróbuj dietę ziemniaczaną

Chociaż wiele dietetycy nie zalecają, ziemniak jest rzeczywiście idealnym sprzymierzeńcem w odchudzaniu, ponieważ szybko generuje uczucie sytości , w przeciwieństwie do jedzenia bardzo niski poziom energii. Ważną rzeczą jest to, że zawsze przygotować w skorupkach, czy gotować lub piec.

Ponad pieczone ziemniaki mogą narendate trochę sera, ale tylko nieznacznieziemniaki

Dieta, która opiera się na dzienne spożycie 1400 kalorii, z lekką aktywność fizyczną , stracisz około czterech kilogramów miesięcznie, bez kłopotów i bez efektu jo-jo.

poniedziałek
Śniadanie: Filiżanka zielonej herbaty , kromka chleb pełnoziarnisty z łyżką miodu i kubek jogurtu o niskiej zawartości tłuszczu
Obiad: mała puszka tuńczyka sałatki, warzywa sezonowe, jabłko
Kolacja: 125 g piersi z kurczaka, pieczone większy gotowane ziemniaki, pietruszka

wtorek
Śniadanie: kawa bez cukru, szklanka chudego mleka, chleb pełnoziarnisty, 150 g owoców
Obiad: 100 g pieczonego kurczaka, cukinia z grilla, sałatki z tartym jabłkiem i pół małego selera
Kolacja: Sałatka z jednego dużego ziemniaków, 100 g gotowanej fasoli, ząbki czosnku, trochę bazylii i łyżką oliwy z oliwek, 150 g owoców

gotowany ziemniakśroda
Śniadanie: świeżo wyciśnięty sok owocowy, szklanka chudego mleka, kawałek szynki na cienkiej kromce chleba
Obiad: miska zupy z warzyw, małego pieczonego bakłażana lub grilla cukinia, sałata
Obiad: warzywa do smaku parze, ziemniaki, garść duszonymi grzybami, 200 g sałatki owocowe niesłodzone

Jeśli poczujesz głód między posiłkami, jedz surową marchewkę, ogórek, pomidor, lub garść owoców

czwartek
Śniadanie: kubek herbaty bez cukru, 50 g płatków owsianych zmieszane z filiżanką niskotłuszczowe jogurty i kawałków owoców
Obiad: Sałatka z ogórków i jogurtu, 150 g gotowanego lub pieczonego mięsa wołowego, średnie ziemniaki z bazylią
Obiad: Pstrąg pieczony w folii z pietruszki, 150 g selera, marchwi i innych warzyw na parze i przyprawione z łyżeczką oliwy z oliwek

piątek
Śniadanie: kubek kakao, chleb pszenny, lemoniada
Obiad: 200 g boćwina i większe ziemniaki, ryby pieczone w piekarniku
Kolacja: sałatka owocowa z ananasem, kiwi, jabłka , gruszki i brzoskwinie mniej – wszystko razem nie więcej niż 300g

sobotaziemniaczki
Śniadanie: Lemoniada, czarna kawa bez cukru, tosty pełnoziarniste z łyżeczką dżemu
Obiad: Zupa jarzynowa , 150 g ziemniaków, 125 g pieczonej wołowiny, 150 g owoców do wyboru
Obiad: zupa z ryb, mała puszka tuńczyka zmieszany z sałaty i doprawiona sokiem z cytryny, jedno małe jabłko

niedziela
Śniadanie: zielona herbata bez cukru, o niskiej zawartości tłuszczu owoce jogurt z pokrojoną w kostkę owoce
Obiad: Więcej ziemniaki, 150g grillowanego kurczaka i sałaty
Obiad: zupa jarzynowa, zielona sałata z startego twardego sera

Po miesiącu, będziesz gotowy, aby przejść do tego bikini nosisz najlepsze dni

Dodaj komentarz