blog z poradami

Z takim śniadaniem możesz schudnąć

Receptura jest rzeczywiście bardzo prosty, ale ma żelazną wolą, aby zmienić złe nawyki, zatrzymał pomijanie posiłków, rzucanie różnych grup żywności i próżnej głodować

Ciało pamięta wszystko i dlatego jest prawie niemożliwe, aby uniknąć efektu jo-jo po dziecko

Niektórzy próbują rozładować pewnych grup żywnościowych, głównie węglowodany, ale na dłuższą metę nie naprawia się ciałem i zawsze pytanie, jak karmić, gdy waga wreszcie pokazać pożądanej wagi. Dlatego też, aby rozpocząć bardzo dobry dzień jeść zdrowe i sycące śniadanie, ponieważ wykazano, że jemy więcej w godzinach wieczornych, jeśli jesteś głodny w ciągu dnia. Jest to pierwszy krok na drodze do zdrowej diety i smukłą linią. Dodać trochę aktywności fizycznej, rzucać słodycze i uzbroić się w cierpliwość, bo to, co jest gromadzona w ciągu kilku miesięcy lub lat może zniknąć w ciągu kilku dni.

Przy doborze pokarmów, mają na śniadanie ma od 300 do 400 kalorii, między 10 a 15 gramów tłuszczu, od 30 do 55 gramów węglowodanów, co najmniej sześć gramów błonnika, nie więcej niż 36 gramów cukru i od 13 do 20 gramów białka. Jak obliczyć jak najdokładniej wskaźników, za pomocą tabel internetowych kalorii, które można łatwo znaleźć w Internecie, ale najczęściej w odniesieniu do każdego ze składników są wartości odżywcze w ilości 100 gramów.

Chociaż nie można znaleźć swoją drogę w obliczeniach, na początek można użyć recepty certyfikat dietetyka Leslie Langevin, że magazyn Pop Sugar zaproponowała kilka śniadanie proste, ale smaczne i pożywne.

owsiankaowsianka

Z całych ziaren i będzie syty dłużej i uzyskać niezbędne błonnika. Banana zapewni energię, migdały ważnych kwasów tłuszczowych i syrop klonowy do słodzenia początek dnia.

Śniadanie Umów ¼ szklanki płatków owsianych, najpierw trzeba gotować we wrzącej wody i dodać kilkanaście migdały, łyżkę syropu klonowego i pół banany.

To śniadanie dostaniesz około 14 g tłuszczu, 50 g węglowodanów, siedem gramów błonnika, 18 g cukru i 11 g białka. Nie lubisz lub nie kupuje syrop klonowy, położyć łyżeczkę miodu lokalnej.

Jajka, maliny i tostytosty

Na śniadanie, które można zachować pełniejszego wystarczające, aby obsłużyć dwa jajka . Dodaj do nich filiżanki świeżego szpinaku lub boćwina, trochę cebuli i zrobić jajecznicę. Podawaj jajecznicę z grzankami, a następnie zafundować sobie pół szklanki malin i jagód.

W tym połączeniu organizm dostanie 19 g tłuszczu, 33 g węglowodanów, sześć gramów błonnika, 10 g cukru i 20 g białka.

koktajl białkowykoktajl bialkowy

Jest to idealne miejsce ponieważ można pić w drodze do pracy, a potrzeba niewiele czasu, aby go przygotować. Po tym wszystkim, z powodu tego ogromnego pędu, w której znajdujemy zawsze wybierać wypieki i podobnych produktów, które mamy tylko sprawiają, że jedzą więcej. Poświęć trochę czasu rano i przygotować uczciwe śniadanie.

Smoothie zgadzają łyżki proszku białka, filiżanki szpinaku, pół banana, pół szklanki mrożonych kostkę mango, łyżki nasion lnu, dwa kubki niesłodzonego mleka migdałowego i trzy kostki lodu.

W tej odsłonie otrzymasz 10 g tłuszczu, 35 g węglowodanów, siedem gramów błonnika i 37 gramów białka.

Zapisz

Dodaj komentarz