Browse Month by Wrzesień 2016
blog z poradami

Potrawy dla cukrzyków a zdrowa utrata wagi bez pomocy tabletek odchudzających

Licz kalorie!

Podstawą dobrze zbilansowanej diety jest prawidłowe wyliczenie kalorii. Zapotrzebowanie na kalorie zależy od wielu czynników, a przede Okazyjna cena Green Magma wszystkim płci i wieku.

Kobiety pomiędzy 19 a 51 rokiem życia zwykle powinny spożywać od 1800 do 2000 kalorii na dzień. Jednak mężczyźni z tego samego przedziału wiekowego powinni spożywać o wiele więcej, nawet od 2200 do 2400 kalorii dziennie. W zależności od trybu życia, rodzaju wykonywanej pracy itp., twoje zapotrzebowanie na kalorie może się zwiększyć lub zmniejszyć. Jeśli jednak chcesz schudnąć, powinieneś dostarczać sobie odrobinę mniej kalorii. Potrawy dla cukrzyków niewiele odbiegają od diety odchudzającej.

Najszybszym sposobem na zgubienie zbędnych kilogramów jest przestrzeganie restrykcyjnej diety, w której kalorie są dokładnie wyliczone. Dieta ta polega głównie na spożywaniu produktów o niskiej zawartości kalorii, a wysokiej zawartości błonnika. Osoby otyłe z reguły są skazane na przestrzeganie tej diety do końca życia.

Musisz sobie jednak zdawać sprawę, że kalorie to nie wszystko. Ważny jest również wybór jedzenia. Na przykład, jeśli przestrzegasz diety 1500 kalorii, ale żywisz się głównie fast-foodami, napojami gazowanymi i inną niezdrową żywnością, z pewnością nie schudniesz, a twoje zdrowie poważnie na tym ucierpi. Pamiętaj, że kaloria nie jest równa kalorii. Lepiej jest spożywać pokarmpotrawy dla cukrzykówy bogate w białko, a ograniczyć te z dużą zawartością tłuszczu i węglowodanów. Kalorie spożyte w „zdrowy” sposób zupełnie inaczej wpływają na twoje ciało.

Jedz mniej cukru i skrobi

Dieta i ćwiczenia to kluczowe elementy procesu chudnięcia. Popularnym tekstem rzucanym w stronę osób otyłych jest: „jedz mniej, ćwicz więcej”. Ograniczenie spożywania konkretnych pokarmów, takich jak cukier i skrobia, jest poważnym krokiem naprzód.

Włącz do swojej diety warzywa i białko, potrawy dla cukrzyków tego wymagają!

Spożywając mniej cukru i skrobi, robisz w swojej diecie miejsce na coś bardziej wartościowego – białko oraz warzywa. Jedząc głównie te produkty, z łatwością dopilnujesz, by nie przekroczyć zalecanej dziennej dawki kalorii. Na przykład, dorośli, którzy powinni spożywać 1200-1600 kalorii dziennie, powinni zjadać 135-195 gramów węglowodanów na diecie 1200 kcal i 180 gramów węglowodanów na diecie 1600 kcal. Spożycie węglowodanów nie powinno przekroczyć 260 gramów na dzień. Potrawy dla cukrzyków opierają się na tej samej zasadzie.

Mięso, ryby, owoce morza i jajka to najlepsze źródła białka dla osób pragnącychbialko zrzucić kilka kilogramów.

Jajka są idealne na śniadanie. Dzięki nim pozostaniesz syty przez kilka godzin, a co oznacza, że ograniczysz jedzenie. Badania z 2008 roku wykazały, że jajka są dobre dla osób na diecie odchudzającej, ale same w sobie nie odchudzają. Po ośmiu tygodniach osoby na diecie, które codziennie na śniadanie zjadały jajka, straciły około 65% więcej kilogramów niż ci, którzy na śniadanie spożywali bułkę.

Zjadanie odpowiedniej ilości białka pomoże ci zachować prawidłowy poziom glukozy we krwi. Białko również spowalnia pracę układu trawiennego, przez co będziesz się czuł syty przez długi czas.

Wskazówka dla odchudzających się: upewnij się, że na połowie twojego talerza znajdują się warzywa. Są one ubogie w kalorie, ale bogate w błonnik, witaminy i inne składniki odżywcze, tak jak potrawy dla cukrzyków.

Zapisz

Zapisz